E-ticaret Analizi

E-ticaret Analizi

Rekabet üstünlüğünün üründen platforma geçtiği günümüzde; markaların başarılı olması, firma karlılığı ve büyüme sağlaması için rakiplerinden farklılaşması, müşteri beklentilerini en iyi şekilde karşılaması gerekmektedir. Bunu sağlamanın yolu da kusursuz bir “Müşteri Deneyimi Yolculuğu” tasarlamaktan geçmektedir.

Finans, Müşteri Deneyimi ve Platform bakış açıları ile hazırlanan sorular ve Likert Deneyim Ölçeği yöntemi ile işletmenizin e-ticaret analizini gerçekleştiriyoruz.

  • E-ticaret müşteri deneyim yolculuğunuzu; uzman görüşü ile kullanıcı davranışlarıyla Sipariş Öncesi, Sipariş ve Sipariş Sonrası, tüm süreçleri ile inceliyoruz.
  • Elde edilen verileri hem yönetsel hem de süreçler bazında değerlendiriyoruz.
  • Siz zaman, satış ve müşteri kaybetmeden, potansiyel zorluk ve tıkanıkları tespit ediyoruz.
  • Olumlu yönlerinizi belirleyerek  finans, müşteri ve platform düzeyinde rekabet avantajlarınızı güçlendirmenize yardımcı oluyoruz.